
- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak vyměnit, reklamovat
Vrácení zboží
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během 30denní lhůty od data jeho převzetí.
I pro tyto případy máme protokol jak to vyřešit jednoduše a rychle bez Vašich dodatečných nákladů
- Vyplňte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy - zašlete emailem (eshop@muckynutz.cz) nebo přiložte k produktu
- Zboží pečlivě zabalte. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit Odstoupení, když jste jej neodeslali emailem
- Pošleme Vám speciální kód pro výdejnu Zásilkovny, kam zboží odnesete
- Na výdejně jen zmíníte, že posíláte "VRATKU" a řeknete jim speciální kód - oni si sami vytisknou štítek a předají Vám k podpisu potvrzení o převzaté zásilce
V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje. Když nás budete kontaktovat, můžeme po individuálním posouzení navrhnout jinou formu řešení. Proto ná prosím kontaktujte.
Poškozené zboží
Rozbalili jste svoji zásilku a zjistili jste, že zboží je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů. Platí, že čím dříve tím lépe, usnadní nám to prověřování všech možných scénářů kdy se zboží poškodilo a jak.
Nejvíce nás zajímá:
- číslo objednávky
- fotodokumentace (výrobek, balení zásilky)
- popis a rozsah poškození a okolnosti předání i zjištění poškození
- když zásilka, kterou přebíráte od dopravce má viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek sám je poškozen. Balíme do bublinkové ochranné folie. Zásilku můžete převzít , ale sepište s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ do PŘEPRAVNÍHO PROTOKOLU. Zásilky jsou pojištěny na hodnotu zboží.
- v případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, zásilku od dopravce NEPŘEBÍREJTE a kontaktujte nás. Zašleme Vám výrobek nový a reklamaci budeme řešit za Vás s přepravcem my jako jejich zákazník.
Aggrr. Chybějící blatník....:-(
Mrzí nás, že Vám z důvodu našeho pochybení zásilka přišla nekompletní. Řešení je, ale jednoduché. Kontaktujte nás prosím telefonicky a my celou situaci prověříme a vyřešíme. Chybějící zboží Vám bude odesláno na naše náklady.
Kontaktní telefon naleznete na hlavní liště.
Záměna zboží
Bylo Vám doručeno jiné zboží než to, co jste si objednali? Agrr, za tuto nepříjemnost se vám velice omlouváme. Nesprávný výrobek nám prosím vraťte. Nebude Vás to stát ani 1kč navíc.
Máme pro tyto případy protokol jak postupovat.
- Napište nebo zavolejte, abychom o záměně věděli
- Domluvíme se na odeslání správného výrobku (na naše náklady)
- Vyplňte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy - zašlete emailem (eshop@muckynutz.cz) nebo přiložte k produktu
- Zboží pečlivě zabalte. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit Odstoupení, když jste jej neodeslali emailem
- Pošleme Vám speciální kód pro výdejnu Zásilkovny, kam zboží odnesete
- Na výdejně jen zmíníte, že posíláte "VRATKU" a řeknete jim speciální kód - oni si sami vytisknou štítek a předají Vám k podpisu potvrzení o převzaté zásilce
- A to je vše. Ještě jednou se omlouváme za prominutí